Porady, sztuczki i techniki e-mail marketingu na sukces

Wiele firm szybko odkrywa, że ​​e-mail marketing może być istotną częścią ich działalności.

E-maile mogą być świetnym sposobem na utrzymywanie kontaktu z klientami, oferowanie im ofert, które ich zainteresują i zapraszanie ich na specjalne wyprzedaże. Informacje i wskazówki zawarte w tym artykule pomogą Ci zobaczyć wszystko, co e-mail marketing ma do zaoferowania Twojej firmie.Opracuj spójny format i harmonogram e-maili marketingowych. Dzięki temu Twoi klienci dowiedzą się, kiedy i czego mogą się spodziewać. Znajdź profesjonalny szablon pasujący do Twojej firmy i używaj go za każdym razem. Powiadom swoich klientów o najistotniejszych informacjach na początku wiadomości e-mail.Upewnij się, że wszystkie kolory, których używasz w e-mailu, są neutralne. Jeśli kolory są zbyt mdłe, klient może nie chcieć czytać artykułu. Z drugiej strony, jeśli kolory są zbyt jasne, może to frustrować czytelnika. Staraj się trzymać neutralnych kolorów, takich jak czarny, szary i biały.Zawsze proś o pozwolenie przed wysłaniem e-maili marketingowych do potencjalnych klientów. Wysyłając niechciane wiadomości e-mail, szybko zostaniesz oznaczony jako spamer. Uzyskanie pozwolenia na wysyłanie wiadomości nie musi być trudne; zaoferuj swoim klientom coś wartościowego w zamian za możliwość wysłania im e-maila, na przykład zniżkę, kupon lub inną zachętę do rejestracji.Spróbuj wysłać wiadomość e-mail do swoich klientów z informacją, aby nie zwlekali. W odpowiedzi wstaw sugestię, która każe im kupić teraz. Zakończenie mogłoby im powiedzieć, żeby nie przegapili tej niesamowitej okazji, czekając. Porady, sztuczki i techniki e-mail marketingu na sukces

Zamiast tego powinni działać już teraz, aby czerpać pełne korzyści.Wysyłając e-maile do klientów, spróbuj skorzystać z bezpłatnej gwarancji na swoje produkty lub usługi.

Możesz wstawić zamówienie w e-mailu, który powie im, aby natychmiast uzyskać tę gwarancję. Końcowe PS może im powiedzieć, aby działali teraz i nie przegapili tej niesamowitej okazji, aby wypróbować coś, co mogą pokochać.Jeśli używasz obrazów w biuletynach e-mail, umieść tekst po prawej stronie obrazów. Badania pokazują, że klienci znacznie częściej klikają link lub przycisk umieszczony po lewej stronie obrazu niż ten, który jest umieszczony w dowolnym innym miejscu na stronie.Przetestuj wysyłanie e-mail marketingu w różne dni tygodnia i o różnych porach dnia. Przekonasz się, że różne godziny i daty zwiększą lub zmniejszą współczynniki otwarć Twoich e-maili. Zanotuj najlepsze mieszanki czasu/dnia tygodnia i zaplanuj najważniejsze kampanie e-mail marketingowe, które zostaną opublikowane w tych oknach.Pamiętaj, że coraz więcej osób czyta pocztę na urządzeniu mobilnym, takim jak smartfon. Pamiętaj, że te urządzenia mają mniejszy ekran i nie będą w stanie wyświetlić całej witryny. Uważaj na ograniczenia na urządzeniach mobilnych. Upewnij się, że Twoje e-maile są z nimi zgodne.Diamenty mogą być na zawsze, ale pozwolenie nie. Nawet po uzyskaniu pozwolenia subskrybenta odnów je jakoś po około dziewięciu miesiącach, ponieważ jest to typowa data wygaśnięcia udzielonych uprawnień. Nie tylko potencjalni klienci poczują się szanowani przez twoje grzeczne zachowanie, ale szybko zidentyfikujesz, kto naprawdę jest zainteresowany twoim materiałem.Chociaż istnieje wiele strategii znajdowania docelowych klientów, najlepszą opcją jest umożliwienie im rejestracji za pośrednictwem Twojej witryny, rozwijając kampanię wraz ze wzrostem Twojej firmy i sprzedaży. Możesz nawet kupić listy e-mailowe, ale zawsze pamiętaj, że klienci w Twojej witrynie muszą być klientami docelowymi.Powszechnie wiadomo, że korzystanie z Internetu otworzyło firmom zupełnie nowy sposób interakcji z klientami. E-mail marketing to jeden z najskuteczniejszych sposobów na utrzymywanie kontaktu z lojalnymi klientami i dotarcie do potencjalnych klientów. Skorzystaj z technik i wskazówek z powyższego artykułu, aby stworzyć strategię e-mail marketingu dla swojej firmy.