E-mail marketing to jeden z najskuteczniejszych sposobów reklamy, który pojawił się od dłuższego czasu.
E-maile mogą być najlepszym sposobem na utrzymywanie kontaktu z klientami, oferowanie klientom specjalnych ofert i docieranie do nowych klientów. Ten artykuł został opracowany, aby pomóc Ci uruchomić kampanię internetową, która zrealizuje wszystkie te cele.Jeśli wysyłasz e-maile do potencjalnych klientów, rozważ nakręcenie klipu wideo. Możesz spróbować wstawić wiersz w swojej wiadomości, który mówi im, aby zamówili teraz. Zakończenie wiadomości może informować te osoby, że mogą zostać klientem natychmiast po kliknięciu w podany link.Stwórz jedną wiadomość, która będzie czytelna w każdym e-mailu. Nie chcesz, aby klienci byli znudzeni lub przytłoczeni zbyt dużą ilością treści z Twojego biuletynu. Skoncentruj się na jednym temacie w e-mailu i przejdź od razu do sedna. Przyciągnie to więcej czytelników, co przełoży się na większą liczbę klientów. Ludzie lubią prostotę.Nie używaj znaków dolara ani w temacie, ani w treści wiadomości e-mail, chyba że używasz tylko jednego do oznaczenia określonej kwoty waluty. Wielu odbiorców uzna to za spam, a wiele filtrów spamu automatycznie wyrzuci e-maile zawierające ciągi znaków, takie jak „$$$”.Aby wykorzystać e-mail marketing do budowania zaufania do swojej firmy i produktów, unikaj przekształcania e-maili w sztuczki. Nie niszcz profesjonalizmu swojego wizerunku, stosując irytujące taktyki, takie jak pisanie wielkimi literami lub umieszczanie symboli, takich jak znaki dolara. Co najważniejsze, nigdy nie rozmawiaj z klientami z góry ani nie składaj rażąco przesadnych obietnic dotyczących swoich produktów.Uzyskaj lekcję poglądową, jak nie prowadzić kampanii e-mailowej, celowo zakopując się w spamie. Załóż darmowe konto e-mail, opublikuj swój nowy adres w sieci i obserwuj napływający spam. Uważnie przestudiuj te e-maile, aby wiedzieć, jak wprowadzić odpowiednie zmiany we własnej komunikacji e-mail.
Dokładanie wszelkich starań, aby odróżnić się od spamerów, to świetny sposób na zbudowanie poważania marki.Niezwłoczne reagowanie na wiadomości e-mail powinno być Twoim najwyższym priorytetem.
Jeśli potencjalny klient skontaktuje się z Tobą przez e-mail, powinieneś zrobić wszystko, aby odpowiedzieć mu w ciągu jednego dnia. Dłuższe czekanie może kosztować klienta, a innym może wspomnieć o braku odpowiedzi.Pozyskując adresy e-mail za pośrednictwem witryny w celach marketingowych, upewnij się, że formularz rejestracji jest krótki. Ogólnie możesz ograniczyć informacje wymagane do rejestracji tylko do imienia i adresu e-mail. Nazwy są przydatne do personalizacji wiadomości e-mail. Jeśli jednak uważasz, że nawet imię i nazwisko może być za dużo, możesz ograniczyć formularz rejestracyjny tylko do adresu e-mail.Kontynuując kontakt z klientami, spróbuj śledzić harmonogram sprzedaży. Dołącz link, aby mogli zobaczyć ten harmonogram. Na końcu wiadomości e-mail może być informowany, że mogą uzyskać wszystkie szczegóły dotyczące tego harmonogramu sprzedaży, klikając podany im link.Dostosuj swoje e-maile do każdego czytelnika tak bardzo, jak to tylko możliwe. To sprawia, że e-maile są bardziej interesujące. Jeśli zobaczą Twoją wiadomość jako list formularzowy, zostanie ona usunięta, a Ty zostaniesz zablokowany. Dodanie ich imienia jest bardzo łatwe, ale idź o krok dalej. Powinieneś być w stanie powiedzieć, kiedy, dlaczego i gdzie się zapisali. Korzystaj z takich danych w swoich e-mailach.Wykazano, że internet zrewolucjonizował sposób prowadzenia biznesu, a e-mail marketing jest tego częścią. Teraz firmy mogą docierać do większej liczby klientów łatwiej niż kiedykolwiek i za ułamek ceny. Skorzystaj z technik z powyższego artykułu, aby zaprezentować swoim klientom najskuteczniejszą kampanię e-mailową.