Każdy, kto zajmuje się marketingiem dla swojej firmy, wie, jak ważne jest, aby Twoje działania marketingowe były świeże i odpowiednie dla rynku docelowego.
Jednym z najpopularniejszych sposobów marketingu dla odbiorców jest marketing wideo. Oto kilka świetnych wskazówek, dzięki którym możesz wykorzystać wideo w swoim planie marketingowym.Nie pozwól, aby Twoja nieśmiałość powstrzymała Cię przed skorzystaniem z wideomarketingu. Kiedy patrzysz w kamerę, mów tak, jakbyś rozmawiał ze starym przyjacielem. Jest to bardzo prosty i skuteczny sposób na pokonanie dyskomfortu związanego z rozmowami z osobami, których nie znasz.Jeśli jesteś zbyt nieśmiały, aby pokazać swoją twarz na ekranie, spróbuj użyć czegoś takiego jak Historie o wyszukiwaniu Google, aby Ci pomóc. Jest to dobry sposób na pokazanie użytkownikom wszystkich istotnych informacji, których potrzebujesz, bez martwienia się o to, że musisz pokazać wszystkim swoją twarz.Sprzedajesz produkt? Nakręć film pokazujący potencjalnym klientom, jak działa Twój produkt. Spróbuj zaprezentować, jak korzystać z produktu i pokaż, że jest to dobre światło. Widząc produkt w akcji, nawiązują z nim kontakt i znacznie chętniej zamawiają.Nie zaniedbuj dźwięku swojego filmu. Musisz zainwestować w wysokiej jakości mikrofon, jeśli chcesz się nagrywać. Jeśli chcesz porozmawiać podczas demonstrowania swojego produktu na zewnątrz, zaopatrz się w mikrofon w klapie. Nie wahaj się użyć delikatnej muzyki, jeśli w Twoim filmie jest trochę ciszy.Jeśli tak naprawdę nie jesteś ekspertem w danym temacie, nie próbuj udawać. Najlepszym sposobem na obejście tego jest przeprowadzanie wywiadów na wideo z ludźmi, którzy są ekspertami w Twojej niszy. Targi lub seminaria to świetne miejsce na spotkanie z ludźmi, którzy nie będą mieli nic przeciwko zrobieniu filmu.Nie unikaj marketingu wideo, ponieważ jesteś nieśmiały. Jeśli trudno Ci rozmawiać przed kamerą, zrób tyle ujęć, ile potrzebujesz i edytuj swój film.
Poproś przyjaciela lub kolegę o pomoc, demonstrując Ci produkty lub przeprowadzając z Tobą rozmowę kwalifikacyjną.Obejrzyj statystyki dostępne dla Twojego filmu, niezależnie od tego, czy są to statystyki serwera, czy w serwisie YouTube.
Pomoże Ci to porównać każdy nagrany film, dzięki czemu będziesz mógł łatwo stwierdzić, które są udane, a które powinny zostać na podłodze w krojowni. To jedyny sposób, aby kontynuować budowanie kampanii w górę.Przeprowadź wywiad z wybitną osobą z biznesu i udostępnij ten film w swojej kampanii marketingowej wideo. Może to nie tylko pomóc w stworzeniu listy klientów, ale może również pomóc osobie, z którą przeprowadzasz rozmowę kwalifikacyjną, zbudować listę klientów. Ten rodzaj marketingu wideo może pomóc Ci wyróżnić się jako lider branży.Staraj się nie ograniczać tylko do publikowania filmów na Youtube. Twoja strona główna powinna umożliwiać osadzenie wideo na swojej stronie. Umieszczenie wideo w Twojej rzeczywistej witrynie pomoże zaangażować widzów. Możesz także publikować filmy w serwisach społecznościowych, takich jak Facebook, więc upewnij się, że obejmujesz wszystkie swoje bazy.Świetnym sposobem na tworzenie treści do marketingu wideo jest opublikowanie kilku filmów instruktażowych. Uczenie innych, jak robić rzeczy w Twojej branży, nie tylko przyciągnie ruch do Twojej witryny; ugruntuje cię jako eksperta w swoim fachu. Te filmy instruktażowe i poradnikowe są ponadczasowe i sprawią, że odwiedzający będą przychodzić do Ciebie przez lata.Wykorzystanie wideo w strategii marketingowej to mądry pomysł i jest popularny. Możesz sprawić, że Twój marketing będzie trafny i świeży, korzystając z wideo na żywo, aby dotrzeć do kupujących. Skorzystaj ze wskazówek zawartych w tym artykule i wykorzystaj je, aby upewnić się, że możesz mądrze wykorzystać marketing wideo w swojej firmie.